מאמרים

אווזי תל אביב – מסעדת בשרים בשכונת התקווה

איפה אפשר למצוא מבחר גדול של כל סוגי הבשרים על האש ולהשביע את תאוות הבשרים? אצל אווזי שכונת התקווה כמובן!
מסעדת אווזי בשכונת התקווה בתל אביב, אחת המסעדות הוותיקות בתל אביב ובכלל, עם התמחות רבת שנים בבשר, אהבה לאוכל טוב ולאנשים.

אווזי מציע לכם תפריט בשרים כשר עשיר הכולל ארוחות מלאות משתלמות במיוחד – שיפוד לבחירתכם עם מג'דרה ביתית ותוספת נוספת לבחירה, חמגשית סלטים עם חומוס, טחינה, סלט ירקות, סלט כרוב לבן וגביע חמוצי הבית. לבחירתכם מתוך מגוון שיפודים: פרגיות, הודו נקבה, כבד עוף, לבבות, קבב, שיפוד כבש או אנטריקוט, פילה עוף, שקדי עגל, אשכי עגל, שומן כבש ועוד. את כל זה תוכלו לקבל גם בלאפה או פיתה לבחירתכם ולפי העדפתכם.

מתחשק לכם בעצם דגים? גם דגים טריים על האש תוכלו למצוא אצלנו בין אם זה דניס, אמנון או סלמון.

מחפשים ארוחה טעימה ומשביעה לילדים? אתם במשרד או שבאים אליכם חברים או משפחה? יש לנו עסקיות משתלמות במיוחד בשבילכם: עסקית לחמישה הכוללת 10 שיפודים, עסקית ל 8 הכוללת שתי עיקרית ו 8 שיפודים, עסקית הכוללת 2 עיקריות ו – 6 שיפודים ועוד.

אצל אווזי תל אביב תוכלו לסגור את הפינה, בין אם זה אצלנו בשכונת התקווה ובין אם זה במשלוח ישירות אליכם הביתה או למשרד. בכל יום תוכלו ליהנות מתפריט טרי וטעים, כמיטב המסורת של אווזי. היכנסו לאתר הבית שלנו, לחצו אווזי משלוחים ואנחנו כבר בדרך אליכם. בתאבון!
אווזי שכונת התקווה – כשר.

בא לכם לפנק את עצמכם בהזמנת משלוחי פיצה ביבנה והסביבה? פיצה אדסו ביבנה מביאה אליכם תפריט כשר פיצות מצוינות בטעמים נפלאים ובנוסף תפריט עשיר ומגוון שמתאים לכל מי שרעב למשהו טרי וטעים.
אתם יכולים להזמין את פיצה אדסו המפורסמת עם אפשרות להזמנת פיצה ללא גלוטן וגם פיצה טבעונית בתוך עסקיות משתלמות ועם תוספות לבחירה.

בא לכם עוד משהו חוץ מפיצה? יש לנו שפע של מאפים להציע לכם כגון בייגל טוסט, מבחר כריכים כגון כריך טוניסאי, יווני, כריך חביתה, כריך עיראקי ועוד. אנחנו מציעים גם מבחר של פוקאצ'ות בטעמים לבחירה, מנות קלצונה מעולות ואם לא די בכך, תוכלו ליהנות אצלנו גם ממנות פסטה ורביולי ברטבי הבית: רוטב עגבניות, רוטב אלפרדו, רוטב רוזה (עגבניות ושמנת).

מחפשים מלאווח ביבנה? גם את זה תוכלו להזמין אצלנו: זיווה, מלאווח, ג'חנון ומאפי באלי במבחר מילויים, שקשוקה ומה לא!
לריענון תוכלו להזמין את אחד הסלטים שלנו ולסיום מתוק, קינוח מתוק הכולל בלינצ'ס גבינה או שוקולד, עוגת גבינה פירורים, בוואריה וכל מה שמתחשק לכם, בטוח שתמצאו פה.

אז היכנסו אל אתר הבית שלנו, לחצו על משלוחים ותוכלו להזמין משלוח משתלם לכל המשפחה, חברים או סתם לערב שקט לבד. פיצה אדסו יבנה משלוחים ליבנה, בית גמליאל, בן זכאי, רחובות.
בתאבון!

מכורים לפיצה? פיצה לב המושבהלפעם הבאה שאתם רוצים להזמין משלוחי פיצה בנס ציונה והסביבה, עשו לעצמכם טובה והציצו בתפריט שלנו! תפריט פיצה לב המושבה כשר ומביא עד אליכם שפע "דילים מכל הלב" משתלמים במיוחד שמתאימים לכל אירוע ולכל מצב למשפחה, למפגש עם חברים או הזמנה לח'ברה במשרד, יש לנו ארוחת ילדים, מבצעי 2 מגשי פיצות XXL + תוספת + שתייה 1.5 ליטר, פיצה ללא גלוטן ועוד. לבחירתכם בשילוב עם הפיצה שלנו מיטב התוספות הקלאסיות ותוספות נוספות כגון חציל קלוי / בטטה אפויה/ ירקות מוקפצים/ ביצה קשה. כן, כן, על הפיצה שלכם, שווה לנסות!

מאיטליה באהבה אנו מציעים לכם פסטות ורביולי ברטבים מעולים כגון רוטב עגבניות קלאבי, רוטב שמת פטריות, רוטב רוזה שמנת עגבניות וגם המומלץ שלנו – פסטה טונה –  על בסיס רוטב עגבניות וטונה.

מחפשים מאפה שונה או ארוחה משביעה שלא כוללת פיצה? המטבח שלנו יוציא לכם סמבוסק מעולה, זיווה, מלאווח, בייגל טוסט פריך עם תוספות ואפילו שקשוקה עסיסית לצד אחד מסלטי הירקות הטריים והמרעננים שלנו, סלט יווני / ערבי / סלט טונה / סלט אבו גוש / או סלט בהרכבה עצמית. לקינוח תוכלו להזמין לכם לכם מלבי /  בוואריה / כדורי שוקולד (יש עוד!) ואתם מסודרים.

אנו מזמינים אתכם לבוא אלינו לרחוב הבנים 84, נס ציונה או להיכנס אל אתר הבית של פיצה לב המושבה ולהזמין משלוח טעים טעים וטרי טרי. בתאבון!

יש פעמים בהם כהורים אין לנו זמן לבשל וצריכים ללכת לעבודה. בימים שכאלה תוכלו לבצע הזמנה של שניצלים טריים וטעימים בדיוק כמו שהילדים אוהבים כדי שיהיה להם מה לאכול בארוחת הצהריים. בנוסף, מנת שניצל היא פתרון מושלם עבור ארוחות צהריים משפחתיות שלא דורשות מאמץ רב ונותנות טעם של בית. ניתן להזמין את השניצל כאוכל לעבודה, למשפחה בבית או לבילוי מחוץ לבית בו מתחשק לאכול שניצל טעים ומשביע.

אז אם יש לכם חשק לאכול מנת שניצל שכאשר נוגסים בה מרגישים גם את העסיסיות וגם את הקריספיות, כדאי שתכירו את השניצלן רחובות !

אצל השניצלן תוכלו לקבל קודם כל ארוחות משפחתיות במחיר סופר משתלם, מבחר עסקיות שוות אבל הכי חשוב – תוכלו ליהנות משניצל פריך ועסיסי בכל דרך הגשה שמתחשק לכם, בין אם זה שניצל בצלחת ששימו לב! – מגיע עם 2 תוספות + 3 סלטים ורטבים + שקית צ'יפס בצד + 2 רטבים בצד + פיתה, ובין אם זה שניצל בפיתה או שניצל בבאגט שגם הם מוגשים ביד נדיבה עם סלטים ורטבים חופשי + 2 רטבים בצד.

השניצלן תמיד ממליץ – כשרוצים לאכול שניצל, מומלץ להזמין ממסעדה שמתמחה אך ורק בשניצלים. למסעדת השניצלן רחובות תפריט כשר בו כל מנה נעשית באהבה. זה מורגש בטעם ובנדיבות המנות ומייחד את המקום. בנוסף לשניצלים בטעמים, אותם תכף נפרט, תוכלו להזמין אצלנו כל מנה גם עם חזה עוף, פרגיות, מעורב ואפילו נקניקיות מרגז והמבורגר. סוגי השניצל שתמצאו פה כוללים שניצל קלאסי כמובן, שניצל פיקנטי, שניצל עשבי תיבול, שניצל אסייתי מתקתק ועוד סוגים שיעשו לכם חשק לעוד מנה. מי ששומר על תזונה בריאה יכול להזמין סלטי בריאות עם או בלי נתחי שניצל בכל טעם שתבחרו או חזה עוף או אפילו סלט עוף אסייתי.

אז אם אתם נמצאים ברחובות זכיתם, כי למסעדת שניצלן רחובות תפריט משלוחים הכולל את כל המנות המעולות שיש למסעדה להציע בעזרת שירות המשלוחים תוכלו להזמין כל מנה מהתפריט לכם, לבני זוגכם או לילדים בקלות ובמהירות. לחצו כאן והשליח כבר בדרך אליכם! בתאבון!

אם אתם מגדירים את עצמכם בתור חובבי סושי ותמיד רציתם לאכול במסעדה שלא תאכזב אתכם כאשר אתם בוחרים לאכול סושי כשר, נאו סושי בר בגבעתיים זה המקום בשבילכם. אצל נאו סושי תפריט המציע מבחר גדול של סוגי סושי, קומבינציות מיוחדות וטעימות, מוקפצים, מנות אורז, מרקים, סלטים ועוד.

נאו סושי סושי בר יזכיר לכם את יפן גם אם לא הייתם שם. בתפריט עשיר בטעמים והקפדה על איכות וטריות חומרי הגלם, מעניק לכם נאו סושי בגבעתיים חוויה קולינרית עשירה. תוכלו להזמין לכם את אחד ממרקי נאו סושי בר כמו למשל מרק מיסו, ראמן, טוםם יאם ועוד ולעבור למנה העקרית שתבחרו מתוך תפריט מגוון מאד ובו מיני סושי חם או קר, טמאקי קונוס, מאקי קלאסי, פוטומאקי, מוקפצים כגון צ'יקן ווק, דואט ווק, גרין פורסט ועוד. תצטרכו להיכנס אל אתר הבית של נאו סושי בר ולהציץ בתפריט המשלוחים שלנו כדי לקרוא וגם לראות בתמונות המעולות שלנו על מה מדובר…

להשלמת החוויה תוכלו להזמין בירה סינגה תאילנדית או בירה סאפורו יפנית. אם בא לכם שיפן תגיע אליכם לצלחת בלי שתצטרכו לצאת מהבית צלצלו למסעדת נאו סושי בר בגבעתיים. השליחים שלנו ישמחו להגיע עד אליכם לתל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק. התפריט כשר. בתאבון

אתם מתלבטים מהיכן יהיה כדאי לכם להזמין פיצה ? ההמלצה שלנו תהיה אחד מסניפי פיצה פצץ אשר ניתן לבצע דרכם משלוחים מהירים ועל הדרך גם לדעת שתוכלו ליהנות מפיצות יוצאות מן הכלל. זה ללא ספק דבר שיוכל למצוא חן בעיניכם בכל קנה מידה ופשוט יהיה כדאי לכם לקחת זאת בחשבון.

רוצים לדעת מה בדיוק תוכלו להזמין דרכם? תוכלו לבדוק באתר של כל אחד מסניפי פיצה פצץ תפריט משלוחים ולהחליט בדיוק מה אתם מעדיפים להזמין כך שתוכלו להיות מרוצים לחלוטין ולדעת שתוכלו לקבל את הפיצה שלכם בדיוק כפי שאתם אוהבים אותה. פיצות, טוסטים, לחמים, קלצונה, מלאווח, זיווה… התנור בכל סניפי פיצה פצץ פולט מבחר מאפים חמים וטריים בזה אחר זה מהצהריים עד הלילה. מאפים שונים מוגשים בסניפי פיצה פצץ השונים ומוכנים להגיע עד אליכם או מחכים לכם אצלנו, כך או כך אתם תיהנו מטעם נהדר וממכר. בהנחה שכבר אכלתם פיצה מרגריטה אינספור פעמים, תנו לנו להציע לכם לטעום גם את הפיצות המיוחדות שלנו אבל אם אתם נאמנים רק לפיצה מרגריטה קלאסית אנחנו מכינים כאן פיצה מעולה וענקית שאפשר להזמין במחיר ידידותי במיוחד לכיס.

היכנסו עכשיו לסניף פיצה פצץ אזור או פיצה פצץ שוהם

ותיהנו מתפריט עשיר של הרשת, עם המומחיות של כל סניף וסניף בספיישלים שלו. תוכלו לבחור את התוספות השונות שמציעים הסניפים השונים ולהחליט בעצמכם מה אתם מעדיפים לשים על הפיצה שלכם, כך שאתם תוכלו לוודא שהיא אכן מוכנה בדיוק כפי שאתם מעדיפים. אנו בטוחים שזה ישדרג את החוויה שלכם ויאפשר לכם ליהנות הרבה יותר ממה שאתם בוחרים לאכול.  פיצה פצץ משלוחים זוהי הבחירה האולטימטיבית בעבור כל חובבי הפיצה. היכנסו לאחד מאתרי הסניפים של פצץ משלוחים ואוטוטו תוכלו להבין בדיוק מדוע הם נחשבים לבחירה מעולה. בתאבון!

 

וואו, איזו חגיגה מחכה לכם במסעדת פיצה לה צ'צ'ה נוף הגליל!

פיצה לה צצה מציעה מגוון מעולה לא רק למי שמחפש משלוחי פיצה בנצרת, נצרת עילית וכל הסביבה אלא גם למי שמחפש לגוון הפעם את הארוחה עם אופציות אחרות, טעימות לא פחות. תפריט לה צהצה נוף הגליל כשר למהדרין ומציע לכם מלבד פיצות מעולות גם פסטות ברטבים לבחירה, מאפים כגון סמבוסק ובייגל טוסט, כריכי ג'בטה, סלטים וקינוחים.

חולמים על פיצה עסיסית במיוחד עם כל התוספות האהובות עליכם שתגיע עד אליכם הביתה? את החלום הזה אתם יכולים להגשים!

למסעדת לה צ'צ'ה פיצה בנוף הגליל תפריט פיצות כשר למהדרין הכולל את הפיצה המעולה שלנו אבל כאן רק מתחילה החגיגה. חולמים אולי גם על איזה סלט טרי? פסטה עשירה בטעמים? מאפים טריים שיצאו הרגע מהתנור? אז בואו אלינו לבילוי משפחתי או עם חברים ותיהנו מתפריט טעים במיוחד או הזמינו משלוח.

רוצים לזלול כבר? כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להיכנס אל אתר הבית שלנו לשלוח אלינו את ההזמנה – וליהנות. בתאבון!

starving

רוצים לנעוץ שיניים בהמבורגר איכותי כבר בארוחה הקרובה שלכם?

במסעדת סטארבינג יכינו לכם המבורגר עסיסי שיישמח את כל מי שמחפש משלוח המבורגר טעים במיוחד.

תפריט סטארבינג מציע לכם  Burger  / Double Burger /Triple Burger – שזה המבורגר 100% בשר בקר בלחמניית סליידר עם חסה, עגבנייה, בצל סגול, חמוצים ורוטב סטארווינג וגם Chicken Sandwich /Double Chicken Sandwich שזה כריך פילה עוף צלוי בלחמניית סליידר ולתוספת צ'יפס בלגי.

לקינוח או במהלך הארוחה תוכלו ליהנות ממילקשייק בן & ג'ריס בטעמים וניל / שוקו / תות או קפה.

הכי משתלם? להזמין את העסקית שלנו הכוללת המבורגר / כריך עוף + ציפס + שתייה ואתם מסודרים בהחלט.

למסעדת סטארבינג משלוחים לנס ציונה, פארק המדע, נטעים, בית חנן, בית עובד וכפר הנגיד. אתם מוזמנים להתפנק עד הסוף ולהזמין משלוח עד פתח הדלת.

אז אם אתם מתחילים כבר לפנטז על הארוחה הבאה שלכם, היכנסו לאתר סטארבינג ושלחו אלינו את ההזמנה כבר עכשיו! שיהיה לכם בתיאבון! סטארבינג בית עובד 

נייברס קפה ברמת גן מציע לכם תפריט נהדר ומגוון ואם זמנכם קצר במיוחד אתם בהחלט מוזמנים לנצל את העובדה שאפשר להזמין ממנו משלוחי בית קפה ברמת גן או להזמין ופשוט לבוא לקחת ארוחה נהדרת הביתה או לעבודה.

אז מה בתפריט? הרבה אוכל טוב וגם עסקיות שוות וטעימות במיוחד!

עסקיות נייברס מוגשות בתוספת סלט או עלי גפן לבחירתכם, עסקיות קיש, ניוקי, פילה סלמון עסקית פיש אנד צ'יפס וכמעט כל מה שיש לנו בתפריט העיקריות, כדאי להיכנס לתפריט ולהתרשם מכל המנות שיש לנו להציע.

יש לנו מבחר גדול של סלטים טריים ורעננים, סנדוויצ'ים, פוקאצ'ות, בייגל שוק, ג'בטה טוניסאית, סנדוויץ' קלאב סלמון – שלוש קומות של לחם לבן, סלמון מעושן, גבינת שמנת, צלפים, עגבניה, בצל סגול וירוקים.

בנוסף יש לנו מבחר עיקריות ומנות פסטה, פיצות, מנות צמחוניות וטבעוניות כגון סלט פריקה חם שמורכב מפריקה עדשים, חמוציות, בצל סגול, שעועית ירוקה, שרי, פטרוזיליה, טחינה גולמית, לימון ופיסטוק קלוי, מנת מג'דרה עם עם כרובית אפויה, פלחי עגבניות, פטרוזיליה וטחינה גולמית וכמובן מבחר קינוחים, בירות ויין.

נייברס קפה שוכן ברמת חן בפינת רחוב קסומה, המקום מעוצב בצורה נעימה שמשכיחה מכם לרגע את היום ונותנת לכם הרגשה שקפצתם לארוחה טובה בעיצומה של חופשה. אתם לא יכולים להגיע אלינו? חבל, אבל נשמח לשגר אליכם את האוכל המעולה שלנו כדי שתוכלו ליהנות מארוחה טובה היכן שאתם נמצאים.

היכנסו לאתר הבית שלנו, נשמח להכיר אתכם אצלנו או במשלוח. בתאבון!

יש לכם קרייבינג לגלידה, אבל גלידה משובחת באמת? מחפשים משלוחי גלידה בראש העין?
אל תפספסו את סניף גלידה גולדה ראש העין, שכמו שאר סניפי הרשת מייצר מדי יום טעמים נפלאים של גלידה איכותית שכבר עשתה לה שם טוב ברחבי הארץ.
הגלידה של גולדה מיוצרת מדי יום, והטריות שלה כמו גם חומרי הגלם האיכותיים שלה מבטיחים לכם עונג קריר ומתוק של ממש.
יש כאן גלידות שמנת 8 אחוז שומן וגם סורבה, ואתם בהחלט מוזמנים לבחור כמה טעמים בהזמנה אחת (עד 3 טעמים למשקל של חצי ק"ג, ועד 5 טעמים למשקל של 1 ק"ג). בנוסף לגלידה תקבלו גם גביעי ופל או כוסות וכפיות, לבחירתכם.
מוכנים לרשימת הטעמים המגרה שלנו? בבקשה:
גלידות סורבה: סורבה מנגו, סורבה תות, סורבה פסיפלורה, סורבה קוקוס, סורבה פירות יער, סורבה טרופי, סורבה לימון.
גלידות שמנת: קוקימן, וניל מדגסקר, פיסטוק, שוקולד, קרמל בייגלה, שוקולד בלגי, קשיו מלוח, קרמל מלוח, פיסטוק ושוקולד לבן ועוד.
אילו תוספות תוכלו לבחור? פירות למיניהם, אגוזים מסוכרים, מקופלת לבנה וחומה, גרנולה, סוכריות גומי, חלבה, קוקוס קלוי, ריבות, טראפלס שונים, פרלינים, עוגיות אוריאו, בסיקוויט מצופה שוקולד, קורנפלקס בציפוי שוקולד, גליליות מצופות שוקולד וגם קרמים טעימים (שוקולד ושקדים, קוקימן). היוגורט יגיע לצד כוסות וכפיות, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא לפתוח את הקופסה ולהתחיל לזלול.
חוץ מהגלידה הנפלאה שלנו יש לסניף גולדה ראש העין תפריט שמציע לכם קינוח קליל יותר אך טעים לא פחות: יוגורט מעולה 2.4 אחוז שומן, שתוכלו לערבב עם תוספות לבחירתכם (עד 6 תוספות, במשקל 400 גרם או 800 גרם).

זו ההזדמנות שלכם לפנק את עצמכם או מישהו אחר במתנה מפנקת במיוחד. הכנסו לאתר הבית שלנו ושיהיה בתאבון!

כשזה מגיע לחומוס, אתם יכולים לסמוך עלינו שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים. מסעדת אל קלחה של היום ממשיכה מסורת משפחתית מפוארת שהתחילה עוד בתקופת המנדט הבריטי וממשיכה היום גם ברשת מסעדות החומוס המצליחה באותו שם בירדן (בניהול בני המשפחה).

החומוס הטרי שלנו עשוי לעילא ואתם יכולים להזמין אותו עם מגוון תוספות. אתם מוזמנים לנגב בהנאה למשל חומוס קוסדייה (חומוס מעורבב בפול עם נגיעת קסם) וגם חומוס עם בשר שייטל ושקדים, ועוד מנות חומוס נהדרות.

אז המלך שלנו הוא החומוס כמובן, אבל בנוסף לו אנחנו יודעים להכין לכם מטעמים מזרח-תיכוניים מצוינים במיוחד. קחו לדוגמה את מנת הדגל שלנו, שאנחנו גאים בה מאוד – פאתה. מדובר בקרעי לחם רכים שהושרו במי חומוס ומעורבבים עם גרגירי חומוס מעל יוגורט בתוספת בשר שייטל, שקדים וסמנה (חמאה מזוקקת). מדובר בתענוג אמיתי (ויש לנו גם פאתה צמחונית וגם פאתה טבעונית). אתם פשוט צריכים לטעום כדי להבין!

אוהבי הפול יוכלו ליהנות ממנה של פול מבושל כהלכה המוגש עם ביצי עין מטוגנות בסמנה, ועוד אפשר לזלול אצלנו עראיס משובח, כדורי פלאפל ממולאים (בבצל, סומאק וצנוברים) שלא טעמתם כמוהם וגם פלאפל ללא גלוטן – כולם הולכים נהדר יחד עם סלט ג'רג'יר רענן וחמוצי הבית המצוינים. רוצים הצצה מגרה? הסתכלו בגלריה שלנו.

בקיצור, יש למסעדת אל קלחה יפו תפריט קצר אבל כל מנה בו מדויקת ונעשית בהרבה מקצועיות ואהבה.

החדשות הטובות: אתם בכלל לא צריכים לצאת מהבית או מהעבודה בשביל ליהנות מהמנות המעולות שלנו – שירות המשלוחים המהיר שלנו (משלוחה NOW) יכול להביא אותן עד אליכן תוך זמן קצר!
כל מה שצריך כדי להזמין משלוח הוא לבחור את מנת החומוס והמנות הנלוות שבא לכם ליהנות מהן היום, ולשלוח אלינו בקליק את ההזמנה.

אז אם בא לכם ליהנות מחומוס, פלאפל ועוד מנות בטעמים משובחים שלא תטעמו בשום מקום אחר ונעשות במטבח מקצועי שנשען על מסורת משפחתית גאה – אנחנו מחכים להזמנה שלכם! שיהיה לכם בתיאבון!

חזור